Taggmoln


Kvalitetssäkring, Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, lågkonjunktur, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, kvalitet, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, metodik, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, Nordea Masters, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, erfarenhet, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2015 10 apr
Webbyrån Petra utsedd till Årets Byrå 2014. Pyramid rankas som Sveriges bästa B2B-byrå för 9e året i rad

Igår vann Webbyrån Petra titeln som Årets Byrå 2014 bland "Digitala byråer 7-25 mkr" i Sveriges mest omfattande tävling där flera tusen köpare av byråtjänster betygsätter de kommunikationsbyråer man känner till.

I samma tävling rankades reklambyrån Pyramid som Sveriges bästa B2B-byrå för 9e året i rad och hamnade på en total andraplats bland samtliga reklambyråer i klassen, inklusive de som enbart fokuserar på B2C.

Årets Byrå utser bästa kommunikationsbyrå i 14 kategorier. Vinnare i varje kategori är den byrå som får högsta totala betyg i de enkätsvar som inkommit från byråkunderna. 175 byråer klarade kvalificeringskraven 2014 och har betygsatts genom flera tusen kundbedömningar. Tävlingen genomförs av Regi i samarbete med Dagens Industri.

– Det är fantastiskt kul att våra kunder rankar båda våra byråer som de absolut bästa i Sverige, säger Ulf Vanselius, VD på Pyramid och Petra. Att Webbyrån Petra utses till Sveriges bästa webbyrå redan det andra året vi får medverka i tävlingen är speciellt. Vi har under Petras treåriga verksamhet sett en stadig utveckling av verksamheten med stora projekt och nya kunder som uppenbarligen uppskattar vårt jobb.

– Reklambyrån Pyramid rankas för 9e året i rad högst bland alla reklambyråer verksamma inom B2B och missar förstaplatsen i klassen ”Reklambyråer 25-50 mkr” med en hårsmån. Det är anmärkningsvärt att vi år efter år får denna utmärkelse eftersom över 80% av vårt arbete riktas mot marknader utanför Sverige.

– Vi har som princip att enbart delta i tävlingar där kundens åsikt styr, och där en byrås affärsmässiga bidrag till kundens framgång bedöms över tid och inte på enstaka kommunikationsalster. Vi ser årets fantastiska resultat som en sporre att utvecklas och bli ännu bättre i framtiden, avslutar Ulf Vanselius.

Läs mer om Årets Byrå på: www.aretsbyra.se

För mer information, kontakta Ulf Vanselius på 042-38 68 26 eller ulf@pyramid.se.

Ulf Vanselius

tag