Taggmoln


Kvalitetssäkring, Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, lågkonjunktur, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, kvalitet, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, metodik, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, Nordea Masters, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, erfarenhet, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2013 04 dec
Pyramid blir partner till Nordea Masters

Nordea Masters är en av de publikmässigt största tävlingarna av totalt över 50 tävlingar på den europeiska golftouren. Från 2014 arrangeras tävlingen av Lagardére Scandinavia, som också äger ATP och WTA tävlingarna i Båstad och arrangerar IF Stockholm Open. Tävlingen kommer att spelas två år på PGA National i Bara utanför Malmö för att sedan återvända till Bro Hof Slott.

I år spelas Nordea Masters 29 maj – 1 juni och startfältet är redan på väg att bli det starkaste någonsin. Redan klara världsspelare är Henrik Stensson, Peter Hanson liksom dansken Thomas Björn.

- Vår ambition är att tillsammans med Nordea ta positionen som Europas näst största tävling efter British Open. Henriks framgångar kommer att inspirera en ny generation golfare och vi är naturligtvis jätteglada att Henrik kommer hem och visar upp sig för sin hemmapublik, säger Thomas Wallén på Lagardére Scandinavia.

Nysatsningen innebär en förstärkning av startfältet, ny sponsorstrategi med bl a flera större seminarier samt aktiviteter för hela familjen. Pyramid och Petra har skrivit kontrakt som partner till tävlingen med ansvar för marknadsföring och webben.

- Vi har varit samarbetspartner till Swedish Open i 12 år och sett turneringen växa till ett fantastiskt evenemang och är glada för att arbeta vidare tillsammans med Lagardére, konstaterar Ulf Vanselius VD på Pyramid. Under några intensiva vårdagar får vi möjlighet att bjuda våra kunder och deras familjer på ett evenemang i världsklass.

För mer information, kontakta Ulf Vanselius, VD på Pyramid på tel 042-38 68 26 eller mail ulf@pyramid.se

Ulf Vanselius