Taggmoln


Kvalitetssäkring, Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, lågkonjunktur, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, kvalitet, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, metodik, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, Nordea Masters, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, erfarenhet, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2013 20 feb
Ny topplacering för Pyramid i Årets Byrå

Igår hamnade Pyramid på en mycket hedrande andraplats i klassen ”Reklambyråer med byråintäkt 25-50 mkr” i Årets Byrå, vilket också innebär enligt vår egen tolkning att Pyramid är bästa B2B-byrå av de byråer i Sverige som deltog i branschstudien Årets Byrå 2012. Pyramid är dessutom den enda reklambyrån i södra Sverige som placerade sig i tävlingen.

Årets Byrå är Sveriges mest omfattande branschstudie och genomförs av research- och strategiföretaget Regi i samarbete med Dagens Industri. Cirka 500 kommunikationsbyråer i Sverige deltar.

Årets Byrå utser bästa byrå i femton kategorier. Vinnare i varje kategori är den byrå som får högsta totala betyg i de enkätsvar som inkommit från nära 3 000 köpare av byråtjänster. Det är således kunderna (enbart) som bedömer vilken byrå som är bäst.

– Det är fantastiskt kul att våra kunder återigen topplacerar oss bland de allra främsta i Sverige, konsumentbyråer inräknat, säger Ulf Vanselius, VD på Pyramid.

– Vår princip är att enbart delta i tävlingar där kundens åsikt styr, och där en byrås affärsmässiga bidrag till kundens framgång bedöms över tid och inte på enstaka reklamalster. Det är en stor ära och ett bevis på att vi gör många saker rätt, fortsätter Ulf.

– 95 % av det vi producerar är avsett för andra marknader än den svenska, och därför syns vi nästan aldrig i svenska medier. Vi får allt fler strategiska uppdrag för globala företag som tycker att vi står oss väl jämfört med byråer i USA och Europa, avslutar Ulf Vanselius.

Läs mer om Årets Byrå på
www.aretsbyra.se

För mer information, kontakta Ulf Vanselius på 0705 16 33 70, 042-38 68 26 eller ulf@pyramid.se

Ulf Vanselius