Taggmoln


Kvalitetssäkring, Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, lågkonjunktur, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, kvalitet, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, metodik, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, Nordea Masters, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, erfarenhet, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2011 02 maj
CellaVision väljer Pyramid som partner för att skapa ny global kommunikationsplattform

CellaVision utvecklar, marknadsför och säljer marknadens ledande bildanalysbaserade system för rutinanalys av blod och andra kroppsvätskor. Dessa analyser utgör ofta viktiga underlag för snabba och korrekta sjukdomsdiagnoser.

Företaget har spetskompetens inom digital bildanalys, artificiell intelligens och automatiserad mikroskopering. CellaVision är noterat på Nasdaq OMX Stockholm, Small Cap sedan 31 maj 2010.

CellaVision har nyligen valt Pyramid som partner för att stärka företagets varumärkesplattform och utveckla kommunikationen internt och externt på global basis. När den nya kommunikationsplattformen är satt ska den under de kommande åren implementeras i alla delar av företagets kommunikation.

– Pyramid visade sig bäst svara på våra behov av en strategisk kommunikations- och varumärkesbyrå med rätt kompetens i vårt arbete för fortsatt internationell marknadsexpansion, säger Peter Wilson, Marketing & Customer Support Manager. Pyramid har en internationell erfarenhet och bred kunskap inom varumärken och kommunikation som vi såg som mycket intressanta för att leda oss framåt i detta viktiga arbete.

– Uppdraget är synnerligen spännande och en stor utmaning eftersom det omfattar ett på marknaden unikt tekniskt koncept med en stor global potential, säger Ulf Vanselius, VD på Pyramid. CellaVision är ett av Sveriges mest spännande teknikbolag och har en mycket spännande framtid.

Arbetsgruppen på Pyramid består av Carl-Gunnar Hansson (kundansvarig), Roger Peacock (copy) och Johan Rääf (AD).

För mer information, kontakta Carl-Gunnar Hansson eller Ulf Vanselius på 042-38 68 00.

Ulf Vanselius