Taggmoln


Kvalitetssäkring, Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, lågkonjunktur, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, kvalitet, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, metodik, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, Nordea Masters, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, erfarenhet, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2010 04 jan
LogIn väljer Pyramid för sin internationella satsning

LogIn Crete AB, med huvudkontor i Helsingborg, valde nyligen Pyramid som ny reklambyråpartner. Uppdraget omfattar bland annat utvecklingen av en ny kommunikationsplattform samt lanseringen av LogIns unika produktkoncept 19”/2.

LogIn utvecklar datorer och datorsystem för arbete i miljöer där kraven på hållbarhet, slitstyrka och funktionalitet är mycket stora och i vissa fall direkt livsavgörande. Produkterna har stor motståndskraft mot yttre påverkan som temperatur, skakningar, vibrationer, vatten, damm, etc. Kunder är framför allt den globala försvarsindustrin.

Under de senaste åren har LogIn utvecklat ett unikt produktkoncept med namnet 19”/2 som ger kunder en rad fördelar i form av mindre platsförbrukning, lägre energiförbrukning och värmeavgivning, etc.

– LogIn står inför sin största globala lansering någonsin, därför var det viktigt att omsorgsfullt välja en partner med bred kompetens inom internationell marknadsföring och kommunikation och Pyramid visade sig bäst svara på våra behov, säger Tomas Odelid, VD på LogIn.

– Uppdraget ligger helt i linje med vår kompetensprofil och vi ser fram emot ett nära samarbete där vi får förmånen att ta en aktiv del i utvecklingen av ett så internationellt och expansivt företag som LogIn, säger Ulf Vanselius, VD på Pyramid.

Arbetsgruppen på Pyramid består av Roger Peacock (copy), Johan Rääf (AD), Lisa Skarp (projektledare) samt Ulf Vanselius (strategisk utveckling).

För mer information, kontakta Ulf Vanselius på 042-38 68 00.

Ulf Vanselius