Taggmoln


Kvalitetssäkring, Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, lågkonjunktur, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, kvalitet, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, metodik, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, Nordea Masters, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, erfarenhet, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2009 15 maj
Pyramid vald som reklambyrå för Posten Norge och Bring

Efter en omfattande upphandlingsprocess har Posten Norge utsett Helsingborgsbyrån Pyramid som en av fem reklambyråer, som under minst två år ska utveckla koncernens varumärken Posten och Bring. Avtalet träder i kraft 1 juni, och Pyramid är utvald för B2B-lösningar i hela Norden samt som specialistpartner av internetlösningar.

- Posten Norge och Bring hör till Nordens mest spännande varumärken och kunder, och vi är mycket stolta över att vara en av de fem byråer som efter tuffa utvärderingar blivit utvald, säger Ulf Vanselius, VD på Pyramid.

- Vi har arbetat med Bring och Posten under de senaste tre åren inom specialiserade områden, bl a med den nordiska lanseringen av Bring. Med det nya avtalet hoppas vi att Posten och Bring kommer att bli en av byråns största kunder.

- ­Pyramid har de senaste tre åren rankats som Sveriges bästa reklambyrå inom B2B och det är självklart stärkande och väldigt kul att få ytterligare en kvittens på att vår kompetens står sig väl även på nordiskt plan, avslutar Ulf Vanselius.

Pyramid bygger starka varumärken och skapar uppseendeväckande lönsam och gränsöverskridande kommunikation för internationella företag med höga ambitioner och entreprenöranda.

För mer information, kontakta Ulf Vanselius på tel 042-38 68 26 eller mail ulf@pyramid.se respektive pressmeddelande på www.postennorge.no.

Ulf Vanselius