Taggmoln


Kvalitetssäkring, Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, lågkonjunktur, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, kvalitet, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, metodik, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, Nordea Masters, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, erfarenhet, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2008 20 jan
Pyramid rankade AAA av Soliditet

Soliditets Kreditrating har funnits sedan 1989 och är Sveriges mest välkända kreditratingsystem. Varje år gör Soliditet en värdering av på Sveriges alla företag och rankar dem från AAA till C, där bara 3 % av Sveriges företag lyckas ta sig upp till trippel-A rating.

Soliditet går igenom företagen på hela 2 400 punkter som delas upp i fyra delmoment: Ålder/Verksamhet, Ägare/Ledning, Ekonomi och Betalningsförmåga. Från 2011 har Pyramid som en av få reklambyråer i Sverige denna ranking.

– Även om kunder väljer reklambyråer främst utifrån kreativitet, kommunikationskunnande och strategisk kompetens är ekonomisk stabilitet en viktig faktor i många upphandlingar eftersom mycket tid och pengar investeras i reklambyrårelationen, kommenterar Ulf Vanselius VD på Pyramid.

– Det är glädjande att vi kan hänga denna utmärkelse på väggen bredvid alla andra fina utmärkelser vi fått under senare år, som ett konkret bevis på att det också går ekonomiskt bra för Pyramid. Det är viktigt. Reklambyråns huvuduppgift är att skapa affärsresultat för kunderna, och då måste man som byrå självklart också kunna skapa affärsresultat för sig själv, avslutar Ulf Vanselius.

För mer information, var vänlig kontakta:
Ulf Vanselius, VD för Pyramid Communication AB,
0705-16 33 70
ulf@pyramid.se

Ulf Vanselius